Pirmais fiskālajam regulējumam i.EKA atbilstošs Kases Sistēmas risinājums sabiedriskajam transportam Lietuvā "Transact Fleet"
Transact Fleet ir pirmais specializētais risinājums sabiedriskā transporta nozarē, kas satur integrētu drošības moduli atbilstoši jaunajām i.EKA prasībām Lietuvā.
Pašlaik risinājums ir pilnvērtīgi izstrādāts un jau tiek izmantots pirmajā autobusu parkā Lietuvā – UAB "Tolimojo keleivinio transporto kompanija", "TOKS."
Kā norāda risinājuma izstrādātājs SIA "Transact Pro", šāds risinājums jau vairāk kā trīs gadus tiek veiksmīgi izmantots vairākos simtos Latvijas pasažieru pārvadātāju autobusos. Transact Fleet ir mūsdienīga, pilnībā izstrādāta un patentēta sistēma, kas ļauj sabiedriskā transporta nozares uzņēmumiem uzglabāt, izsniegt un validēt biļetes, pieņemt maksājumus gan tiešsaistē, gan klātienē, kā arī ģenerēt nepieciešamās atskaites. Risinājums ir veidots uz mikro-servisu bāzes un ir pieejams gan kā atsevišķs serviss ("As A Service"), izmantojot API, gan arī ar pilnvērtīgu piegādi uz vietas. Risinājums sevī iekļauj kases sistēmas programmatūru, fiskālo moduli un ierīču programmatūru, kas pārvadātājam, izmantojot tikai vienu ierīci, ļauj redzēt visus braucienus, aprēķināt biļešu cenas, pārdot biļetes, kā arī apstrādāt karšu maksājumus. Turklāt risinājums ietver arī integrētu drošības moduli.
Risinājums paredz integrācijas iespēju ar Lietuvas biļešu tirdzniecības platformām, i.EKA serveri un banku infrastruktūrām maksājumu karšu pieņemšanai. "Pielāgot risinājumu Lietuvai nebija viegli, un mēs saskārāmies ar visdažādākajiem izaicinājumiem, kas mums noteikti bija jāpārvar," sacīja SIA Transact Pro Mazumtirdzniecības risinājumu vadītājs Dainius Einoris.
Arūnas Indrašius, "TOKS” direktors: "Risinājumu ar svarīgākajām funkcijām, kas saistītas ar maršrutiem un biļešu tirdzniecību, esam sākuši lietot nesen, un tas ir patiesi aizraujoši. Mēs uzskatām, ka tas atvieglos šoferu darbu un, iespējams, palielinās autobusos pārdoto biļešu apjomu.”
Transact Fleet izplatītājs un Transact Pro partneris Lietuvā UAB "MAGORA" būs atbildīgs par risinājuma pirmā līmeņa atbalstu. Uzņēmumi kopā plāno pilnveidot risinājumu Lietuvas tirgum, sekojot līdzi arī nākotnes tendencēm dažādu identifikācijas instrumentu, piemēram, studentu apliecību un specializēto atlaižu karšu pieņemšanā.